لزوم توسعه همکاری‌های منطقه‌ای و تشکیل کنسرسیوم‌های معدنی

0




تهران- ایرنا- معاون اکتشاف سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور بر توسعه همکاری‌های منطقه‌ای و تشکیل کنسرسیوم‌های معدنی با کشورهای همسایه در زمینه اکتشاف و فرآوری مواد معدنی تاکید کرد.

پیام بگذارید