تولید خودروسازان بزرگ در نیمه نخست امسال کاهش یافت

0




تهران- ایرنا- تولید سه خودروساز بزرگ کشور در نیمه نخست امسال از کاهش ۱۲ درصدی تولید در مقایسه با مدت مشابه پارسال حکایت دارد یعنی در مجموع معادل ۵۶ هزار و ۱۲۲ دستگاه خودرو کمتر تولید کردند.

پیام بگذارید