مرور برچسب

سهراب برفروشان

سال ۱۴۰۲، سال کیفیت در ایران خودرو شد

به گزارش نیکان شهر، محورها و ساز و کارهای عملیاتی سازی گام دوم طرح تحول کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو برای اجرا در سال ۱۴۰۲ تشریح و روندهای طی شده در یک سال گذشته مورد ارزیابی قرار گرفت. مهدی خطیبی در نشست ستاد عالی کیفیت، ضمن تبریک اعیاد…
ادامه مطلب ...

افزایش رضایتمندی مشتریان از کیفیت اولیه محصولات ایران خودرو

به گزارش نیکان شهر، سهراب برفروشان معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که تدوین طرح تحول کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو و اجرای پروژه های کیفی، موجب افزایش رضایتمندی مشتریان از محصولات این خودروساز شده است، عنوان کرد: ارزش یابی…
ادامه مطلب ...

طرح ویژه تضمین کیفیت قوای محرکه هایما از اول دی‌ماه کلید می‌خورد

به گزارش نیکان شهر، سهراب برفروشان معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو گفت: طرح جهش کیفیت محصول و خدمات گروه صنعتی ایران خودرو با تضمین کیفیت موتور و گیربکس خودروی تارا از تیرماه ۱۴۰۱ و در شبکه خدمات پس از فروش اجرایی شده و تحلیل‌های به عمل…
ادامه مطلب ...

آغاز دومین مرحله طرح تحول کیفیت ایران خودرو با «دنا»

به گزارش نیکان شهر، سهراب برفروشان معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که در راستای ارتقای رضایت مشتریان، انطباق با استانداردهای روز جهانی و ایجاد بهبود در مشخصه‌های کیفی و عملکردی، پروژه‌های بهبود کیفی محصولی و زیرساختی در دستور…
ادامه مطلب ...

کاهش ۴۱ درصدی شکایات کیفی محصولات ایران‌خودرو

به گزارش نیکان شهر، سهراب برفروشان با اشاره به اجرای برنامه‌های متعدد کیفی در چند ماهه اخیر در گروه صنعتی ایران‌خودرو، از به ثمر نشستن این پروژه ها و تاثیر آن در کاهش شکایات و افزایش رضایتمندی مشتریان خبر داد و گفت: ایران‌خودرو در راستای…
ادامه مطلب ...

۷۰ درصد از برنامه‌های طرح جهش کیفیت ایران‌خودرو محقق شده است

به گزارش نیکان شهر، سهراب برفروشان معاون کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو عنوان کرد: طرح تحول کیفیت از اواخر سال گذشته شکل گرفته و یکی از محورهای اصلی آن، ارایه محصولات جدید بوده است و در کنار آن، برنامه های متنوعی نیز برای کیفی‌سازی محصولات…
ادامه مطلب ...

شکایات کیفی مشتریان ایران‌ خودرو ۳۸ درصد کاهش یافت

به گزارش نیکان شهر، سهراب برفروشان معاون کیفیت ایران خودرو ارتقای کیفیت محصولات و افزایش رضایت مشتریان را از اهداف برنامه‌ریزی و اجرای طرح تحول کیفیت ایران‌خودرو دانست و با اشاره به نتایج سه شاخص کلیدی که از دستاوردهای این طرح به شمار…
ادامه مطلب ...

ارتقای کیفی ۵۹ قطعه محصولات ایران خودرو

معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برای اجرای فاز نخست طرح تحول کیفیت، گفت: در نیمه دوم امسال، شاهد ارتقای کیفی ۵۹ قطعه محصولات در خدمات پس از فروش خواهیم بود.
ادامه مطلب ...

افزایش رضایت مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو در حوزه فروش

به گزارش نیکان شهر: معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو سهراب برفروشان گفت: طبق نتایج اعلامی شرکت بازرسی و استاندارد ایران، شاخص رضایت مشتریان از فرآیند فروش در تیرماه ۱۴۰۱ به عدد ۸۱.۷ درصد رسیده که بیانگر بهبود ۷.۸ درصدی این شاخص در مقایسه…
ادامه مطلب ...