رشد ۳۰ درصدی درآمدهای شیائومی در پی افزایش صادرات گوشی هوشمند

0




تهران- ایرنا- شرکت شیائومی از افزایش ۳۰.۵ درصدی درآمدهای این شرکت در سه ماهه دوم سال تحت تاثیر افزایش صادرات گوشی‌های هوشمند به ویژه در جنوب شرق آسیا خبر داد.

پیام بگذارید