رشد ۳۰ درصدی درآمدهای شیائومی در پی افزایش صادرات گوشی هوشمند صنعت و معدن تاریخ: سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۴ 0 به اشتراک گذاری TelegramWhatsAppفیسبوکTwitterLinkedinپست الکترونیک تهران- ایرنا- شرکت شیائومی از افزایش ۳۰.۵ درصدی درآمدهای این شرکت در سه ماهه دوم سال تحت تاثیر افزایش صادرات گوشیهای هوشمند به ویژه در جنوب شرق آسیا خبر داد. 0 به اشتراک گذاری TelegramWhatsAppفیسبوکTwitterLinkedinپست الکترونیک