قیمت‌گذاری، دستوری برای تعطیلی

0




تهران- ایرنا- همه از صنعت خودروی ایران ناراضی‌ هستند اما می‌خواهم بپرسم چرا سیاستی که خروجی آن زیان انباشته، افت کیفیت، توقف توسعه و فروپاشی زنجیره تأمین است، همچنان ادامه دارد؟

پیام بگذارید