ایدرو و صندوق ملی محیط زیست برای کاهش آلودگی تفاهم نامه امضا کردند صنعت و معدن تاریخ: یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۴ 0 به اشتراک گذاری TelegramWhatsAppفیسبوکTwitterLinkedinپست الکترونیک تهران- ایرنا- سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و صندوق ملی محیط زیست با امضای تفاهمنامهای، همکاری خود را برای اجرای طرحهای کاهش آلودگی و حفاظت از محیط زیست آغاز کردند. 0 به اشتراک گذاری TelegramWhatsAppفیسبوکTwitterLinkedinپست الکترونیک