همکاری اتاق‌های بازرگانی ایران و ارمنستان باید افزایش یابد

0




تهران- ایرنا- نایب‌ رئیس اتاق بازرگانی ایران رشد حجم مبادلات بین ایران و ارمنستان تا یک میلیارد دلار را قابل دسترس دانست و پیشنهاد کرد: در مسیر تقویت روابط باید همکاری بین اتاق‌های بازرگانی دو کشور افزایش یابد.

پیام بگذارید