استفاده دستگاه‌های دولتی از خودروهای فرسوده ممنوع شد

0




تهران- ایرنا- خزانه‌داری کل کشور طی بخشنامه‌ای به دستگاه‌های دولتی و اجرایی از آغاز روند اجرای قانون ممنوعیت استفاده از خودروهای فرسوده بر اساس آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی صنعت خودرو خبر داد.

پیام بگذارید