سوءمدیریت و نداشتن برنامهریزی در گذشته منجر به ناترازی انرژی شده است صنعت و معدن تاریخ: دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۴ 0 به اشتراک گذاری TelegramWhatsAppفیسبوکTwitterLinkedinپست الکترونیک تهران-ایرنا- رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران گفت: سوءمدیریت، بیخردی و نداشتن برنامهریزی صحیح در مدیریت انرژی کشور در سال های گذشته منجر به وضعیت فعلی و بروز ناترازی انرژی شده است. 0 به اشتراک گذاری TelegramWhatsAppفیسبوکTwitterLinkedinپست الکترونیک