اجلاس نخست‌وزیران اوراسیا در مینسک/ مقام اتحادیه: همکاری ترانزیتی با ایران امیدبخش است

0




مسکو- ایرنا- نشست شورای بین دولتی اتحادیه اقتصادی اوراسیا در سطح نخست‌وزیران و رؤسای دولت‌های کشورهای عضو و ناظر از جمله سید محمد اتابک وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت روز سه‌شنبه در مینسک پایتخت بلاروس برگزار شد و با مصوباتی از جمله در زمینه تقویت ترانزیت از جمله در مسیر راهگذر کریدور شمال – جنوب که از سرزمین ایران عبور می‌کند، همراه بود.

پیام بگذارید