صنایع ایران تا پنج برابر بیشتر از حد استاندارد انرژی مصرف می کنند

0




تهران- ایرنا- معاون هماهنگی توزیع شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق معتقد است صنایع ایران سه تا پنج برابر بیشتر از حد استاندارد انرژی مصرف می‌کنند و این امر در بروزناترازی موثر بوده است.

پیام بگذارید