تسلیت معاون وزیر نفت در پی شهادت کارکنان صنعت پتروشیمی

0



به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، متن پیام حسن عباس‌زاده به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

شهادت چند تن از کارکنان شرکت فجر انرژی خلیج فارس در حمله ناجوانمردانه دشمن به تأسیسات پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی (ماهشهر) موجب تألم و تأثر فراوان شد.

شهادت این کارکنان جهادگر را به عموم ملّت ایران به‌ویژه خانواده‌های معزّز داغدار و تمام کارکنان پرتلاش صنعت پتروشیمی ایران صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ برای آن عزیزان علو درجات و برای بازماندگان و خانواده‌های ایشان صبر و اجر مسئلت دارم.

همچنین بهبودی عاجل مصدومان عزیز حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به مجتمع‌های پتروشیمی را از خداوند قادر متعال خواهانم.

بدون تردید صنعت پتروشیمی ایران به‌عنوان صنعت ارزش‌آفرین و پیشران در اقتصاد کشور و کارکنان غیور آن در این دوره تاریخی، همچون همیشه با استعانت از خداوند متعال، با روحیه ایثارگرانه، برای حفظ و اعتلای ایران اسلامی آماده خدمت به مردم عزیز ایران هستند.»

پیام بگذارید