استفاده از پول نقد در جایگاه‌های سوخت تا رفع اختلال بانکی

0



به گزارش شانا به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رضانواز با اشاره به اینکه در روزهای اخیر هم برای جایگاه‌های سوخت که منابع مالی غیردسترس در بعضی از بانک‌ها داشتند و هم برای مردم مشکلاتی در پرداخت بهای سوخت وجود داشت، بیان کرد: اوضاع با مساعدت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به جایگاه‌های عرضه سوخت و نیز صبوری مالکان و کارکنان مدیریت شد اما از امروز وضع سخت‌تر شده است.

وی با تأکید بر اینکه برای جلوگیری از ایجاد مشکل برای مردم لازم است تا اطلاع ثانوی با پول نقد به جایگاه‌های عرضه مراجعه کنند یا سرانجام امکان کارت به کارت داشته باشند، افزود: البته امکان ایجاد تراکنش در اوضاع خاصی برای کارت‌های بانکی و کارتخوان‌های بانکی وجود دارد که احتمال موفقیت آن پایین است.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور با بیان اینکه با همکاری مردم امکان سپری کردن این شرایط راحت‌تر است، گفت: مسئولان سیستم بانکی در تلاش برای رفع مشکل هستند و در این باره اطلاع‌رسانی لازم می‌شود.

پیام بگذارید