جبران خسارت مشتریان شبکه دیتای مخابرات تهران

0 333

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: بروز اختلالات فنی در مسیر خدمت رسانی به مشتریان مخابرات به هیچ وجه پذیرفته نیست و با مقصرین بروز این اتفاق ناخوشایند به صورت جدی برخورد می شود.

سیدمجید صدری گفت: به دنبال بروز اختلالات فنی در شبکه دیتای تلفن ثابت برخی مناطق تهران در روزهای اخیر، این موارد سریعا بررسی شده و ضمن جبران اختلالات فنی پیش آمده، خسارت وارده به مشترکین هم به نحو مقتضی جبران می‌شود.

وی اظهار داشت: بروز هر گونه اختلال در مسیر خدمت رسانی به مشتریان مخابرات به هیچ وجه پذیرفته نیست و علاوه بر جبران سریع اختلالات فنی پیش آمده و دلجویی از مشترکان، با مقصرین بروز این اتفاق ناخوشایند به صورت جدی برخورد می شود.

صدری با تاکید بر لزوم استمرار ارتباطات و عدم قطعی و پایداری شبکه دیتا در سراسر کشور گفت: به رغم گستردگی مجموعه خدمات ارائه شده به مشتریان در بخش های مختلف صوت و دیتا به انواع مشتریان خانگی، تجاری و عمده توسط شرکت مخابرات ایران، با توجه به اهمیت پایداری ارتباطات، هیچ گونه قطعی قابل پذیرش نیست.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، خاطرنشان کرد: علاوه بر تذکر به زیر مجموعه های مرتبط فنی و شبکه در مورد لزوم برقراری همیشگی ارتباطات در بخش های مختلف، با مسئولان خاطی و کم توجه که در این اختلال چندروزه نقش داشتند ، برخورد لازم صورت می پذیرد.

وی گفت: تمام مشترکان مخابرات در سراسر کشور می توانند شکایات و انتقادات خود را برای ارائه بهتر خدمات با سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ و همچنین درگاه ارتباط مستقیم با مدیرعامل در وب سایت شرکت مخابرات در میان بگذارند.

منبع: شرکت مخابرات ایران

پیام بگذارید