سوءمدیریت و نداشتن برنامهریزی در گذشته منجر به ناترازی انرژی شده است
تهران-ایرنا- رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران گفت: سوءمدیریت، بیخردی و نداشتن برنامهریزی صحیح در مدیریت انرژی کشور در سال های گذشته منجر به وضعیت فعلی و بروز ناترازی انرژی شده است.
ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...